
ADAYLARDAN BELGE TALEBİNE İLİŞKİN DUYURU
Bölge Müdürlüğümüz (Trabzon ilinde)
emrinde sürekli işçi kadrosunda istihdam edilmek üzere 657 sayılı Devlet
Memurları Kanunu’nun 4/D maddesi ve 4857 sayılı İş Kanunu ile “Kamu Kurum ve
Kuruluşlarında İşçi Alınmasında Uygulanacak Usul ve Esaslar Hakkında
Yönetmelik’’ hükümleri kapsamında, İŞKUR aracılığı ile 2 (iki) Engelli
sürekli işçi alım ilanına çıkılmış ve İŞKUR tarafından 7-11 Temmuz 2025
tarihleri arasında başvurular alınmıştır.
Nihai Listede isimleri belirlenen
adayların dilekçeyle birlikte
duyurumuz ekinde istenilen belgeleri 18-23 Temmuz 2025 tarihleri arasında
(23 Temmuz 2025 mesai bitimi saat:17.00’ ye kadar) DSİ 22. Bölge Müdürlüğü
Yalıncak Mahallesi Rize 8 Nolu Sokak No:1/J Ortahisar-TRABZON adresinde yer
alan Genel Evrak Bürosuna şahsen teslim etmeleri gerekmektedir.
Belirtilen süreç içerisinde
belgelerini teslim etmeyen veya aranan şartları taşımadığı tespit edilen
adaylar, sözlü sınav aşamasına alınmayacaktır.
İlanen duyurulur.
BU DUYURU TEBLİĞ MAHİYETİNDE OLUP
ADAYLARA AYRICA TEBLİGAT YAPILMAYACAKTIR.
Belge Teslim Etmeye Hak
Kazanan Aday Listesi İçin TIKLAYIN.
Adaylardan İstenilen Belgeler
1. Görevini devamlı yapmasına engel
olabilecek hastalığı bulunmadığına dair belge, Engellilik Sağlık Kurulu Raporu
(en az %40)
2. Nüfus Cüzdan Fotokopisi
3. Vukuatlı Nüfus Kayıt Örneği Aile
Dahil (e-Devlet Sisteminden alınan belgeler kabul edilecektir.)
4. Diploma fotokopisi ile e-Devlet
Sisteminde mevcut ise e-devlet mezun belgesi (Diplomanın aslı Personel Şube
Müdürlüğü görevlisi tarafından görülerektir.)
5. Güncel adli sicil belgesi (e-Devlet
Sisteminden alınabilir. Adli sicil ya da adli sicil arşiv kaydı bulunanlar için
bu kayda esas mahkeme kararının sureti eklenecektir.)
6. Askerlik durumu;
Tecilli
olanlar : Tecilli olduklarını gösterir belge.
Terhis
olanlar : Sevk ve terhis tarihlerini belirten detaylı askerlik terhis belgesi.
Muaf
olanlar : Muaf olduklarını gösterir belge.
*e-devlet
sistemi üzerinden alınan terhis belgesi yeterli değildir. Askerlik şubesinden
alınması
gerekmektedir.
7. Adrese Kayıtlı İkametgâhı Gösterir
Belge (e-Devlet Sisteminden alınan belgeler kabul edilecektir.)
8. 2 adet vesikalık fotoğraf (Kamu Kurum
ve Kuruluşlarında Çalışan Personelin Kılık ve Kıyafetine Dair Yönetmelik
hükümlerine göre çekilmiş, erkek adaylar için ceket ve kravatlı)
9. EKPSS sonuç belgesi (Barkodlu
alınacaktır.)